Daisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Friday 20 January 2012

KEBOSANAN MELANDA


Rasenye dah hampir sebulan tak de keje kt ofis ni. Ade sistem baru nak masuk, so kene la hold payment dulu. Sangat relax sekarang ni. Boleh berjimba-jimba kejap..haha. Layan jela video-video ni. ok. check it out ya. Enjoy this songs..

Waiting Outside The Lines by Greyson Chance

Someone Like you- adele

Someone like you is one of my favourite songs. This song remind me of my late sister. I really miss u dear.. Miss your smile, miss your laugh, miss each time when we together.. Although 8 years we are losing you, i'm always miss you in every single day. Hope you rest in peace. Amin..


Jar Of Heart by Christina Perry

1 comments:

Papa-NtiQ said...

Hi Zal Yna...thanks ya kerana sudi masuk blog I tadi. Org JB gak ke ni?...bagus la tu satu kampung. Tengok kan post you yang lain tu nampak macam u keje kat UTM...hmmm jarang bebenor i pegi kat UTM nih.
Nnt i blogwalk lagi kat blog u yek..babai

Post a Comment

 
Copyright 2009 My BaBy